Gaming u 2009 - 5 January 2009 - Sve za vas racunar
Saturday, 10/12/16, 05:59:44
Welcome Guest | RSS
Site menu
Our poll
Ocijenite moj sajt
Total of answers: 435
Main » 2009 » January » 5 » Gaming u 2009
Gaming u 2009
02:22:41




Gaming u 2009.
Nova godina je počela i taman je vrijeme da pogledamo što nas čeka slijedećih dana, tjedana i mjeseci u gamerskoj 2009. godini. Naglasak smo stavili na naslove koji unose najviše sigurnosti kvalitetu konačnog proizvoda i one kojima je potvrđen izlazak za ovu godinu, stoga u cilju da vam pokažemo što vas čeka odlučili smo napraviti što konkretniji pregled određenih igara.
Nakon što smo se podsjetilo koliko je bila dobra i zabavna 2008. godina, vrijeme je da se okrenemo budućnosti i bacimo mali pogled na ono što nas čeka u 2009. Okupila su se tri znana majstora s LNL-a MarkaN, GOL3M i pImPeK da vam pokažu što ih je ponajviše zainteresiralo od najavljenih naslova te da sami time uvidite što bi VAS moglo uskoro zainteresirati. Dakle nismo išli na bjesomučna nabrajanja već više nešto kao "Editor´s Choice" a to glasi ovako:

Aliens - Colonial Marines Ne možemo reći da nakon što se filmski serijal proslavio nismo imali prilike igrati se u tom svemiru punom tih zastrašujućih aliena. Počevši od legendarnog Alien Trilogy, Aliens VS Predator 1 i 2, pa do odličnog Alien Resurrectiona. No bez obzira na to, ima sad već dosta godina da nema slične igre na tržištu. Stoga, konačno sljedeće godine opet ćemo dobiti priliku da roknemo te crne, ogavne, ljigave i slinave spodobe u bespuća svemira, ili jednostavno preživjeti najezdu istih i pobjeći iz tame. Svejedno, nadamo se da će biti dovoljno napeto da se oprezno, "bez disanja prolaze mračni i uski hodnici", da svaka vrata na kraju hodnika se čine toliko daleko, da se puca na svaki šum, trese kad netko prdne (mali sarkazam :) rasturaju i probijaju podovi kad njima kroči Facehugger, a eksplodiraju bombe kad se kroz zapečaćena vrata probija Alien, ili još gore – više njih... No, također Gearbox Software (Brothers in Arms serijal) obećao je i više toga, pa ako se još digne ljestvica može se očekivati prava igra za još jedno trajno igraće iskustvo. Ja jezive dogodovštine iz Alien Resurrectiona znam i dan-danas prepričavati frendovima. U ovoj igri za grafiku će biti zadužen Unreal 3 Engine što zasad sudeći po screenovima izgleda sasvim pristojno. U igri nećemo imati standardni HUD, već samo ručni detektor pokreta, svjetiljka (podsjeća na Doom 3) te ukupno 5 "džepova" za naoružanje i druge gadgete kojima ćemo natjerati vražje Aliene da požale što se ne bore više sa Ripley i njenom bandom. Bit će tu timske borbe, no i "Rambo makljaže" a sve to bit će podijeljeno u 4 velike epizode i perspektive svih četvero likova (dakle, svaki po malo). Ako netko od shootera može napraviti thriller i horror spektakl onda su to ti gadni Alieni.

Batman: Arkham Asylum Eidos plus Batman jednako... dobra igra? Jako dobra igra? Mora da se šališ, rekli bi skeptici. No, ne možemo se oteti dojmu da ipak dosadašnji screenshotovi i teaser traileri ne opredstavljaju naslov koji je u najmanju ruku, obečavajuć. Glasine o tome da se radi igra prema po mnogima najboljem filmu u 2008. godini Dark knightu su ipak bile istinite. Izrada igre je već duboko u procesu, te ekipa iz Eidosa drži sve Batman fanove anpete kao igle sve do tog sudbonosnog datuma. Datuma koji bi trebao promijeniti predrasude (iako točne) o Batman igrama kao jedva solidnim naslovima koje su mogli progutati samo zagriženi batman fanovi, te ponajviše oni koji su bili gledatelji animiranog serijala, a ne stripa. Kao što i samo ime i teaser - traileri govore, čeka nas jedna jako mračna igra sa odličnom stripovskom atmosferom čija će se radnja većinom odvijati u poznato Batman: Arkham ludnici. Naravno, tu je i glavna zvijzda Joker oko kojeg će se vrtiti sav morbidni humor, mračna atmosfera i srž priče i igre. Glas će mu davati Mark Hamill (pretpostavljam da znalcima ovo puno znači, radujte se sad još više). Naravno, bit će i drugih poznatih negativaca, Kane i Riddler su već potvrđeni. Igra će biti akcijska avantura iz trećeg lica, sa vizualnom prezentacijom sličnom Bioshocku, te podržana Unreal Engine 3 tehnologijom. Batman će iskorištavati kroz igru i svoje detektivske i borilačke sposbnosti zbog kojih je ono što jest, i zbog čega ga i Zagreb traži. No, svi glavni gradovi će se morati strpiti do, po našim pretpostavkama, ljeta 2009. godine, ako ne bude većih zastoja i problema. PC, Xbox 360, PlayStation 3

Kingdom Under Fire II

Još jednom kraljevstvo je pod vatrom, stvari su se promijenile a borba je veća i žešća nego ikada prije. Ovoga puta sa novom igrom biti će stvoren i novi žanr – MMOARTS (Massive Multiplayer Online, Action Real-Time Strategy) dakle, taktička akcija u vodama masivnog online igranja. Što je još fascinantnije riječ "masivno" doista nalazi svoje mjesto u ovoj igri a po onome kako to izgleda stvarno igrač se osjeća gledajući trailer, kao kad je prvi put u životu vidio onu masovnu bitku iz Gospodara Prstenova, no s obzirom da se radi o jednoj igri (dakle ono što bi trebala pogoniti naša kanta a ne samo video player) dojam je još bogatiji a nevjerica još veća. Nećemo se zamarati time kako će proizvođači optimizirati da to naš "prosječan PC današnjice" a i trenutne konzole mogu izvesti bez problema (snaći će se oni valjda nekako...) već ćemo se radije posvetiti sadržaju i tako još bolje upoznati ovu igru. Borba između saveza ljudi i legije tame se nastavlja, a u borbu će se uplesti i treća, zasada nepoznata sila zvana Encablossia koja će zasigurno imati utjecaj na ishod borbe te tijek priče. Slobodno se možemo pripremiti za najžešće i najveće opsade poznate čovječanstvu sa tisućama letećih i kopnenih jedinica koje će svojevoljno koristiti razne mašinerije, oružja, katapulte, oklopna sredstva, ljestve, užad i bilo što drugo čega se dohvate samo da bi osvojili to vrijedno područje Bersije. Priča se nastavlja 50-tak godina nakon originala, a njeno središte zbivanja usko je povezano sa onim iz prethodne igre Circle of Doom (misteriozan Reigner pridružuje se Encablossiji nakon zatočeništva u Dark Dimensionu) koja je nažalost unatoč zanimljivostima bila poprilično neigriva. S obzirom na to, način igre više će podsjećati na originalni Kingdom Under Fire te ekspanzije: The Crusaders i Heroes. No unatoč tome što se vrača RTS korijenima Blueside se vrača i suradnji sa Phantagram Interactive-om (koji je vidljivo nedostajao u posljednjoj KUF igri) te odlučuje redefinirati Kingdom Under Fire u ovaj novi žanr koji će nadamo se postati novi uspjeli pokus te tako još jednom obogatiti gaming naciju još jednim novim žanrom, odnosno načinom igranja, nadamo se ponajprije ugodnim i zanimljivim. Kao što rekoh na početku; još jednom kraljevstvo je pod vatrom, a mi se nadamo da ta vatra neće biti vatra neuspjeha...

Warhammer 40 000 Dawn of War II

Nova zora rata pojavit će se u svijetu Warhammera. U 41. mileniju u Aurelia pod-sektoru nalaze se svjetovi na rubu galaksije gdje će se dogoditi borba epskih proporcija, gdje će izmišljeni univerzum Warhammera 40 000 oživjeti kao nikada prije. Dawn of War II u poznatom stilu će nastaviti kampanju te unijeti brojne nove mogućnosti te elemente u igru kao i poboljšanu interakciju sa okolinom koja je postala jedan od aduta Dawn of Wara. Detaljnija promjena likova i oružja pobrinut će se da nijedna jedinica ne bude slična drugoj, a moći će se pridodavati novi modeli vozila, letjelica, građevina te oružja. Također kao velik dodatak raznovrsnosti tu je (uz poznate nam: Space Marines, Orks, Eldar) i četvrta nova rasa zvana Tyranids koja će unijeti dodatni kaos u igru pošto se radi o masovnoj ljigavoj i kukcolikoj rasi nalik Zergovima iz StarCrafta. Tu se moram priznati osjeća manjak inspiracije, no imajući na umu činjenicu da je Warhammer 40 000 nastao davno prije StarCrafta i da je tu sa nama dobri stari Relic koji je napravio i prvi odličan dio mislim da mjesta za sumnju nema. Bit će ovo odlična igra! Ako se dobro sjećamo Dawn of War je bio jedna od rijetkih igara koje su pristupačne i tolerantne prema početnicima, no dovoljno zahtjevna i duboka za iskusne akcijske stratega uz onaj poznati filing arkadne akcije. Heroji su također sastavni dio igre, a igrač će se naći u ulozi mladog Force Commander-a koji je poslan u Aurelia sektor koji je spreman da vodi ekipu Blood Ravensa u njihovim najmračnijim vremenima. Misija počinje na Calderisu gdje ćemo morati obraniti planet od masovne Orkovske invazije, a kasnije gdje god nas Relic već odluči odvesti... Za multiplayer partije poslužit će i novi kooperativni sustav gdje ćemo se moći boriti rame uz rame sa vjernim prijateljem i zajedno voditi ekipu do pobjede.

Resident Evil 5

Resident Evil je svakako naslov koji je unutar žanra survival horora uvijek održavao impresivno visoku kvalitetom svih svojih nastavaka. Ne sumnjamo da će slično biti i sa petim nastavkom ove kultne igre koja nam izlazi sredinom ožujka 2009. godine za PlayStation 3 i Xbox 360. igrivost petog nastavka te sam koncept je, prema izjavama proizvođača i screenshotova, dosta sličan prošlom nastavku. Chris Redfield, lik već poznat RE igračima, je ovog puta onaj kojeg vodite kroz pustolovinu puno opasnosti gdje je većina lokacija, očito prema traileru, u nekoj afričkoj zemlji. Priča igre će se prvenstveno vrtiti oko nastanka virusa te što se sve sa redfieldom događalo nakon prvog Resident evila. Priča - zanimljiva, lokacije - inovativne, trailer - kontroverzan budalama, grafika - super... igra ima sve da bude hit. Hoće li biti. Znat ćemo oko uskrsa.

Killzone 2

Jedna od "onih" igara koje su predviđene da postanu novi PlayStation trademark uskoro će na PlayStationu 3 dobiti svoj nastavak. Original u medijima nije dobio najviše ocjene, no unatoč mnogi znalci slažu se da se radilo o jednoj od najkvalitetnijih pucačina na gaming sceni, pa i nisu rijetke izjave da je dotični bio prilično "podcijenjen". No, bez obzira na to, vrijeme je da se okrenemo budućnosti i pogledamo što će nam novi nastavak ponuditi... Igrat ćemo u ulozi jednog igrača. Mi smo Sev, pripadnik specijalnih jedinica "Legion" i koji je poslan na planet Helgan u cilju da uhvati i zarobi zloglasnog imperatora Vasarija jer time bi se tijek rata uvelike okrenuo u našu prednost. Upravo tako, već na početku igre udaramo u srce Helgana, glavni grad Pyrrhusa, a prvih pet misija vodit će nas do Vararijeve palače u srcu grada. A što li nas tek poslije onda čeka, to zasada zna samo Guerilla Games. Igrivost, kao jedna od najvećih vrijednosti originala (ako ne i najveća) dovedena je na novu razinu i možemo slobodno reći kako je naglasak ostao na toj teškoj, napetoj, uzbudljivoj i potresnoj akciji koja će bez sumnje žariti i paliti u novom nastavku. Također, oružja su teža i gotovo nepreciznija, trčanje usporeno i klimavo (kako to i doliči kretanju sa 20-tak kila opreme) a animacije su kao što se to moglo vidjeti još iz prvih najava – filmski napete, odnosno odlične! Samim time broj efekata je nebrojiv u cijeloj toj silnoj akciji, a ako tome pridodamo loše vremenske uvjete sav taj kaos u igri u potpunosti opravdava svoje ime. Možda nekima se pokraj ovakvih najava čini da je igra neuravnotežena i slabo igriva, no ti očito nisu igrali Killzone, jer radi se o jednoj od rijetkih igara koje takve stvari postavljaju kao svoju prednost, pa kada se govori da je nešto teže, kompliciranije i nepreglednije – u ovom slučaju to često znači: Bolje!

Black Mesa

Iskusni i upućeni igrači vjerojatno znaju o čemu se radi, dok ostali najvjerojatnije nemaju pojma. Radi se o potpunoj rekonstrukciji originalne i legendarne igre Half-Life. Čemu to ako imamo već Half-Life source koji smo dobili uz Half-Life 2? E, pa ponajprije zato jer neće biti tako bezobrazan copy-paste proizvod već potpuna prerada te igre koja će izgledati kao proizvod za sebe, a tko god da je pogledao screenove složit će se da je rezultat fascinantan. Možda razlika nije vidljiva kao između Dooma i Dooma 3, no nije ni daleko od toga. Nakon malo istraživanja usuđujem se priznati da izgleda detaljnije i dorađenije od samog Half-Lifea 2, a akcija i kaos koji su bili prisutni u originalu učinit će ovu igru pravim draguljom za ljubitelje pucačina. Black Mesa je inače cijelo to područje u kojem su izbile posljedice nesreće i neuspjelog eksperimenta koji je "slučajno" otvorio portal i pustio vanzemaljske sile da se poigraju na našem terenu, a bit će i onih nezaboravnih Xen nivoa te na kraju borba sa istim velikim mozgom operacije. Ne zna se jesu li bolji interijeri ili eksterijeri... ili pak rekreacije likova koji su stvorili priču, no znamo da ovu igru trenutno želimo više od treće HL2 epizode, a to puno govori.

Dragon Age - Origins

Očekujući informacije o novoj nadolazećoj RPG igri iz radionice BioWarea, mnogi su pomislili da će se raditi o novoj generaciji roleplayinga jer BioWare je uvijek u svaki novi naslov donosio značajne promjene na području tehnike upravljanja i igrivosti, no začudo ovoga puta to neće biti tako. S ovom igrom BioWare izgleda kao da se vrača korijenima do Baldur´s Gatea što zasigurno govori da će biti zabavno za igrati, pogotovo za one koji su privrženi takvom klasičnom stilu igranja. No u Dragon Age – Origins zabava će imati drugi smisao jer priča iako magična i fantazijska također jest mračna, brutalna ili jednostavnom riječju odrasla. Pošto je riječ o RPG-u, razgovori sa likovima će se voditi u poznatom sučelju kakvo smo viđali u prethodnim novijim igrama (KOTOR, Mass Effect...) uz veći naglasak na emocionalnu naraciju i odnos među likovima. Origins predstavlja uvod u Dragon Age svijet koji će doživjeti još nastavaka a ovisno o priči, odnosno putu kakav izaberete i kakav si napravite tako će vaše avanture kroz igru kao lika nastavljati se kao posljedice načina na koji ste prešli taj prvi dio. Što se tiče borbe, veliki naglasak je na magijama koje ćemo razvijati te moći kombinirati kako bi stvorili destruktivniju moć no bit će i oružja koja će jačati svakom novom vještinom i dodatkom. Sama perspektiva tijekom igranja (kretanje i borba) biti će vrlo slična onoj iz Baldur´s Gatea znači: polu-ptičja perspektiva, no biti će i vođenje lika iz perspektive trećeg lica (kao u MMORPG-ovima). Sad, samo nam još preostaje čekati taj zanimljiv spoj originalnog vođenja priče i klasičnog roleplayinga.

StarCraft II Terrans – Wings of Liberty

Blizzard nas već neko vrijeme zadirkiva svojim najavama a pošto je već neko vrijeme otkriveno postojanje novog StarCrafta smatramo da bi bilo vrijeme u novoj godini zaigrati barem prvi dio nedavno najavljene trilogije a to bi trebao biti: StarCraft II Terrans – Wings of Liberty. Priča se nastavlja na zbivanja iz prvog StarCrafta te njegovu ekspanziju Brood War. Dakle, gdje smo stali? Kerrigan je znatno pojačala snagu Zerg horde, Zeratul je (kao i Protossi) ostao bez izbora te se uputio u potragu za istinom, za otkrivanjem korijena, "xel´nage", dok Jim Raynor (s kojim ćemo se ponajviše družiti u ovom prvom djelu igre) vrača se nakon izgubljene bitke sa Terranskim kraljevstvom (Terran Dominion). Dok ispija čašu viskija i traži malo mira, u sobu ulazi dugo neviđen prijatelj Findaly koji je nasilu pobjegao iz New Folsom zatvora gdje je bio doživotno osuđen. Dok Raynorova nevjerica traje Findaly daje poslovnu ponudu – dobra svota novca za svaki artifakt otuđen iz Terranskog kraljevstva. Dodatna zanimljivost je vijest da Kerrigan predvodi Zergovsku invaziju upravo na jezgru Terranskih svjetova. Kad pomisli da ne može gore, te ode po još jedno piće iz tame izlazi Zeratul, ozlijeđen i teškog glasa mu se obraća te govori: "Xel´naga se vrača, artifakti su ključ a ciklus bliži se kraju... Kraju svega...". I tako će početi novi dio ove epske svemirske priče koja je oduševila stratege i ljubitelje SF-a diljem svijeta, a ne vidimo razloga zašto novi StarCraft II nastavci nebi ponovili taj uspjeh. Za priču straha nema jer čini se da će biti detaljnija, veća i bolja nego ikad prije. Igrivost je ključni dio svake Blizzardove igre, a promijene koje obilježavaju nove jedinice, nove mape, nove strukture i nove taktičke te funkcionalne mogućnosti doista obećavaju da će StarCraft II biti još jednom ponajprije zanimljivo i interesantno a onda nadamo se i izvrsno igraće iskustvo.

God of War III

"Everything must come to an end"- kaže Kratos na kraju teasera/traliera za glavnu Playstation 3 eskluzivu u 2009.godini. ne vjerujemo da je jedina ovakvog kalibra, ali i da jest, sigurno će privući dosta novih "mušterija’". Sony je još na E3-u potvrdio da će izaći novi nastavak na PS3, a krajem godine je ta tvrdnja samo potvrđena. Trailer nam ne pokazuje puno, osim toga da je na Kratosu opet sudbina cijelog svijeta/mitologije. David Jeffe, glavni dirketor za novi God of War najavljuje, za gamedaily.com, da će igra jako živopisno i argumentirano objasniti "zašto nema više grčkih mitova’", te da će igra prosipitiviati pitanje religije, Boga te njegov odnos sa ljudima koji ga trebaju/ne trebaju, a sve će se to začiniti spektakularnim bitkama kao posljedica "spuštanja bogova na zemlju". Hm...u svakom slučaju sočno, uzbudljivo i zanimljivo. Sve što još znamo da će Kratos manevrirati sa dvije jako velike rukavice imprisivna izgleda i da će razbijati kiklope i kentaure. Preostaje nam da i dalje pratimo najnovije vijesti za igru koja izlazi, pretpostavljamo, u zadnjem kvartalu 2009.

Tekken 6

Vjerovali ili ne, Tekken 5 se preporodio na konzolama nove generacije. Odlične kritike, zadovoljni fanovi, stvaranje novih fanova, a i vraćanje starih, bivših fanova koji već dosta toga još nakon drugog nastavka i nakon pojave kvalitetne konkurencije nisu mogli progutati. Ubrzo nakon toga, već su krenule najave, za novi, šesti nastavak. Krajem 2008.godine su izašli novi detalji o igri koja jednostavno beat’em up fanove ne može ostaviti ravnodušnima. U 2009-oj dolazi još jedan Tekken. Po svemu sudeći jači nego ikad. Tekken 6 će imati 40 likova, što će postati svojevrsno obaranje rekorda za ovaj serijal. Od novih boraca tu su švedski rocker Lars, glavobacačica Alisa Bosconovich koja nastavlja obiteljsku tradiciju sa kiborškim dodatcima. Kako trvde razni internet izvori, tu su još pretili, ali ujedno i jako brzi Bob, njemački kung-fu borac Leo (izgleda pomalo transrodno), te Zafina, cura sa srednjeg Istoka (zanimljivo). PSP broci, Dragunov i Lili će biti po prvi put u jednoj verziji za "oveće konzole", tako da će biti u svakom slučaju veliki izbor novih svježih boraca, koji su spremni da se suoče sa starom gardom legendarnih likova koji su obilježili jedno čarobno doba prvog Playstationa. Grafički izgled se poboljšao još više, vidljiva je odvojenost odjeće od samog tijela vašeg borca, arene su interaktivnije nego ikad prije, što se već vidi na nekim preliminranim snimkama ove igre. Osim što ćete moći koristiti okruženje za nanošenje dodatne štete i uživati u demoliranju svega u areni, odsad ćese prošlogodišnji inovativni zračni combo napadi moći scirkularno spajati sa napadima na zemlji,a i sustav obrane je sukladno tim inovacijama još unaprijeđeniji. Svatko nromalan tko je igrao prošli nastavak ima određenu skepsu prema ovoj igri da će zadržati ipak najveću boljku, a to je nedostatak online natjecanja i igranja. No, došao je i vaš dan ljudi! "Real-time online versus play", kako je ekipa iz Namco-a nazvala tu karakteristiku, postoji u novom nastavku. Napokon, napokon, napokon se možete "tuči" s nekim amerikancem, šveđaninom, njemcem ili frendom s faksa koji je otišao doma preko praznika. Nije loše, stvarno nije loše. Koliko će to ipak vrijediti za nas Hrvate, ne znam. No, nova 2009. godina je pred nama, te se možda nešto promijeni (čitaj: pojeftini) po tom pitanju u lijepoj našoj. Ekipa iz Namco-a kao da je čitala sve moguće forume gdje su se nalazili savjeti, kritike i rekacije i odlučila ih ispraviti. LNL ne vidi moguće zastoje i nedostatke, te očekuje veliki hit u 2009. i puno zadovoljnih Tekken fanova. Koji će se ipak morati strpjeti do druge polovice 2009. godine unutar koje će morati kupiti ili Xbox 360 ili PlayStation 3.

Heavy Rain – The Origami Killer

Jedna od najvećih Sonyevih uzdanica za narednu godinu i avantura koja će unijeti dodatni "filmski štih" u žanr te time ga po mogućnosti bitno izmijeniti. Predstavljamo vam Heavy Rain – The Origami Killer. Radi se o 3D akcijskoj avanturi u kojoj je sloboda odabira te igranje sa posljedicama glavna fora te slučajna i iznenadna izmjena događaja njen sastavni element kojime igrač priča priču za sebe. Upravo tako, priču ćete odigrati a ono što pogledate (i odigrate čak) u cut-scenama bit će plod vaših poteza kroz igru. Neke igre koje su došle već su dokazale da je to moguće no ova će to unaprijediti i posebno naglasiti. Tu će nas pratiti mračna noir priča a glavna protagonistica (barem u prvim najavama) je mlada djevojka Madison, a tu je i jezivi, misteriozan lik – Mr. White koji se bavi prepariranjem životinja no kladimo se da ima tu još nečega... Priču nam uglavnom proizvođač odbija otkriti, no ohrabrujuća je informacija da na igri radi tim od preko 200 ljudi još od 2005. a taj tim je Quantic Dream, ljudi koji su zaslužni za nezaboravni Fahrenheit (ili Indigo Prophecy). Upravo kao što je to bio i u Fahrenheitu slučaj gameplay će se dobrim djelom bazirati na MPAR (eng. kratica za: kretnja, fizikalna, akcija, reakcija) sistemu za interakciju. Uz to, proizvođač tvrdi da su kontrole dobre ukoliko su neprimjetne stoga vjerujemo da nas očekuje vrlo intuitivan sistem kontrole koji nam nebi trebao zadavati brige već pustiti nas da s lakoćom upravljamo željenim akcijama i da se uživimo u priču i nesmetano prolazimo kroz nju. Doduše "nesmetano" u fizičkom smislu jer dinamika u koju će nas igra uvesti imat će utjecaja na sve u njoj pa možda i moguću emocionalnu privrženost igrača prema likovima. Još jedna novost u igri je činjenica da čak i ako neki lik umre priča i igra se nastavljaju sa svim posljedicama i nema povratka na staro što je prilično realno i podsjeća nas na to kako život zna biti prevrtljiv i nepredvidljiv. Sa čvrstim dokazima najavljuju da će se i sam demo kad izađe, moći odigrati dvadesetak puta – uvijek na drukčiji način. Mogli bi još detaljnije o tome no treba ostaviti mjesta drugim igrama. Za kraj bitno je izdvojiti i preporučiti ovaj naslov svim gamerima "realistima", onim željnima nečeg novog te jednostavno ljubiteljima thrillera. Uz punu podršku za SixAxis i DualShock 3 Heavy Rain mogao bi zaista stvoriti jedno od najvećih igrivih iskustava sljedeće godine... pa i općenito.

The Sims 3

Nakon toliko i toliko ekspanzija konačno ćemo dobiti jedan pravi kompletan nastavak ove poznate sapunice. Sims 3 je tu da donese sve što su ekspanzije donijele i ono što nisu, a da li će u tome uspjeti teško je pitanje. Ponajprije zato jer je to masivna količina sadržaja, no s obzirom da se igra više ne hvali tehničkim postignućima kao drugi dio (sjećate se zar ne? Ninja PC n´ stuff...) već je naglasak više na "beskrajnim mogućnostima" uistinu bi se trebali s pravom nadati da će The Sims 3 jednom kada izađe biti jedan odlično zaokružen paket kojem možda i neće trebati toliko ekspanzija koliko su ih prethodnici doživjeli... Iako je to bio slučaj i u dvojci, ovdje će istraživanje i interakcija sa susjedstvom doći do pravog izražaja i kao što to kažu proizvođači: "svi će moći promijeniti sve", e pa da i to vidimo... Također, cijeli sustav osobnosti će biti u potpunosti renoviran i puno dublji, a nadamo se da će naši Simsi i postati nešto pametniji i snalažljiviji pa da se više ne pomokre nasred kuće, a WC je slobodan par metara dalje. Tako je, nadamo se da će Maxis riješiti nas starih boljki i donijeti novo i zabavno igraće iskustvo.

Final Fantasy XIII

Da, da, dugočekivani Final Fantasy, pravi pravcati novi nastavak dolazi na vaše kontole već ove godine. Koliko možemo pričati o Final Fantasyu, te koliko je sad potrebno da pričamo? Ne znam, u svakom slučaju moramo reći neke osnove. Redatelj i scenarist je Motomu Toriyama (event planer FFVII i FFVIII, redatelj FF X2...), a radnja novog FF-a se događa u "futurističkom, high-tech svijetu". Po traileru se čini da taj svijet lijepo izmiješao sa onom "kočastom tradicijom" devetog nastavka. Sustav borbe je jošp nešto na čemu se dosta radi, no većina likova je već sređena. Glavni lik je žena, točnije kako je redatelj rekao "ženski Cloud Strife" imena Lightning. Nju možete vidjeti u izašlim trailerima, nakon kojih ćete morati priznati da je jako spretna i jaka, heh. U svakom slučaju, o priči, i detaljnijim informacijama se ne isplati sad pisati. LNL će pratiti daljnje infomracije, te kad ih se nakupi dosta sve strpati u jednu solidnu najavu. Dotada, budite redovni na LNL-u i čekajte FF13... ne samo na Plejki 3.

Sonic and the Black knight

Ekskluzivno na WII nam u proljeće dolazi novi nastavak Sonica. Možda najčudniji dosad, prvenstveno po načinu igranja. Naime, Sonic and the Black knight je igra smještena u vrijeme (ili točnije rečeno prostor) vitezova, magija, zarobljenih curki i...mačeva. Mač je sad glavno Sonicovo oružje, čak važnije od njegove brzine. Po fabuli, Black knight je druga epizoda Storybook serijala koji je ekskluziva na WII-u, te svojevrsni nastavak prve igre Sonic and the secret rings. Sonic and the secret rings je svojom inovativnošću, igrivošću i izgledom već vratio snažnu vjeru da bolji dani za Sonica dolaze, a Sonic and the black knight će, očito, nastaviti taj uspješan posao. Rukovanje mačem je velika inovacija, koja je implementirana pomoću baratanja WII Remote kontrolerom. U igri će biti i većina starih poznanika, Knuckles, Shadow i Blaze su vitezovi okruglog stola, a Sonic je zadužen za spašavanje Kralja Artura koji se pretvorio u crnog viteza. Mač ima još puno mogućnosti koje pruža da Sonic pređe određene razine i prepreke, no o tome ćete više slušati za par mjeseci. Bolja vremena za Sonica napokon dolaze.

Street Fighter IV

Street fighter IV je već napravio ''boom'' na arkadnim strojevima, a njavljena konzolaška verzija je ipak stavljena za početak 2009. Dok ovo čitate, dijelit će vas otprilike mjesec dana od umetanja ove igre u vaše PS3 ili X360 konzole. Vijest koja će oduševiti PC-jaše je da 4.nastavak izlazi i na PC, što može biti samo plus. Nadamo se da će sve verzije biti jednako kvalitetne i da ćemo biti pošteđeni raznoraznih rasprava i kritika na temu na kojoj je platformi Capcom i SFIV podbacio, na kojoj nije i zašto. Ono što možemo sa sigurnošću najaviti iz već postojećih reakcija na dugoočekivani nastavak legendarnog Street fightera je da će odlična grafika sa 3D modelima i zadržanim 2D šarmom biti hit dostaojan svojih prethodnika. Uz već navedene likove u našoj najavi valjda anvesti i dodatne likove koji izlaze samo an konzolama, a to su svim Sf fanovima dobro poznati Dan, Fei Long, Cammy, Sakura, gen i Rose, a tajni likovi su Akuma i mistični kultni Gouken za kojega ćete se morati malo više pomučiti da ga dobijete i napokon zaigrate s njim te vidite od koga su Ken i Ryu naučili sve što znaju. Priča, grafika, zvuk, likovi...sve je dosta zanimljivo i iznadprosječno napravljeno tako da se možemo radovati još jednom odličnom beat'em up naslovu ove godine.

PSP GAMEZ 2009

Final Fantasy: Dissidia Dissidia osim već trabicionalnih RPG elemenata u Final Fantasy franšizu unosi i elemente borbene igre. Osim klasičnog lupanja po protivnikovim HP (health pointsima), Square Enix uvodi neke zanimljive novine. Igrači meč započinju sa jednakim brojem BPa (brave pointsa). Osnovnim napadima oni kradu BP bodove jedan od drugoga. Što je omjer igračevih BP bodova veći to je on u stanju napraviti veću štetu izravno na protivnikove HP (nakon svakog HP napada BP bodovi od oba igrača resetiraju se na početne vrijednosti). Dissidiu ćete moči zaigrati s jednim od heroja ili negativaca iz prethodnih 12 igara (ukupno 22 lika – 11 heroja i 11 negativaca). Tako ćemo se opet susresti s dragim nam junacima Cloud Strifeom (FF VII), Squall Leonhartom (FF VIII), Tidusom (FF X)... i negativcima Sephirothom (FF VII), Ultemeciaom (FF VIII)... Pojavljivanje likova iz prethodnih igara vrlo je vješto objašnjeno pričom. Da bi dobio prevlast u ratu bogova koji već traje eoniama bog Chaos priziva zlikavce iz drugih svemira. Božica Cosmos okuplja heroje kako bi uz njihovu pomoć spasila svemir od Chaosa i njegovih zlikavaca. Osim kampanje Dissidia nudi i multyplayer mod 1 vs 1 putem Wi-Fia. Iako je igra u Japanu već dostupna u Europu stiže tek sredinom 2009.

Final Fantasy Agito XIII

Agito je uz prošlogodišnji Crisis Core i najavljenu Dissidiau još jedna Square Enixova ekskluziva za PSP. XIII u samom imenu označava tematsku povezanost sa Final fantasy XIII koji izlazi tokom godine za starijeg brata - PS3. Sam koncept igre ostaje sličan onome s kojim smo se upoznali u Crisis Core uz par naglašenih evolucijskih pomaka. Način na koji će se odvijati borbe ostat će vrlo sličan, ali će prizivanje stvorenja biti sličnije onome viđenome u FF X. Znači igrači će preuzeti kontrolu nad stvornjem te igrati njime (za sad je potvrđen samo Odin od stvorenja viđenih u prijašnjim nastavcima). O samoj radnji se u ovome trenutku zna vrlo malo. Točnije radnja je smještena u magičnu školu Akademeiau i tokom igre proširit će se na čitav svijet nazvan Orience. Igrač će preuzet ulogu studenta škole. Za sad je potvrđeno 12 različitih likova od kojih svaki ima specifično oružje. Uz već pomalo tipična oružja za FF kao što su longsword (dugi mač), katana, sačmarica... pojavit će se neka nova kao što su scyth (srp), flauta ili špil karata za tarot. Igra će također podržavati multiplayer co-op mod. Agito izlazi u Japanu u drugoj polovici 2009 godine. Datum izlaska za EU još nije potvrđen.

Kingdom Hearts Birth by Sleep

Kombinacija Disney feat Square Enix pokazala se na prijašnjim konzolama vrlo uspješnom pa se tako suradnja nastavlja i na PSPu. Birth by Sleep je u potpunosti nova igra razvijena ekskluzivo za PSP. Vremenski gledano unutar Kingdom Hearts svijeta radi se prequellu prve igre, te se kroz nju prate 3 viteza Terra, Ventus i Aqua koji vladaju keybladesima prije Sore. Igra će nuditi 3 scenarija ovisno o liku kojeg odaberete. Sama dinamika igre ostaje slična onome sa PS2 pa se i dalje svrstava u žanar akcijskih RPGova. Datum izlaska je ljeto 2009.

Star Ocean: Second Evolution

Još jedan RPG za PSP. Ovaj put se ne radi o orginalnom naslovu već o portu sa PlayStationa ili kak oni to vole danas zvati o remakeu orginalnog naslova. U središte naše pažnje ponovno ulaze Claude C. Kenny i Rena Lanford, te ćemo uz njihovu pomoč nanovo spasiti svijet Expel. Od novina u igri možemo očekivati neke nove likove, nove u potpunosti animirane sekvence, te za danas normalan u ono vrijeme vrlo rijedak voice acting. Igra stiže u Europu početkom 2009.

Resistance: Retribution

Bilo je pitanje vremena kada će jedna od najboljih (ako ne i najbolja) FPS igra za PS3 stići i na Sonyev handheld. Retrubution vas vremenski smješta između dva nastavka izašla za PS3. U njoj ćete se naći u ulozi Jamesa Graysona koji se nalazi u osvetničkoj misiji. Kako je u Chimeranskom konverzijskom centru bio primoran ubit brata on si postavlja cilj da uništi sve centre koje uspije pronaći. Kada sazna da je Chimera razvila nov način konverzije ljudi u vanzemaljce u zapadnoj europi on se pridružuje europskom otporu da ponovno osvoji Europu od Chimerana. Uz single player kampanju retribution će nuditi i online multiplayer za do 8 igrača. Kako PSPu nedostaju dvije tipke sa gamepada način ciljanja biti će malo modificiran. Također će igrač automatski ići u zaklon kada se nađe blizu zaklona. Ukoliko osoba koja igra ovu igru na PSPu ima PSP A/V kabel spojen sa TVom i PS3 u kojem se nalazi Resistance 2 moći će igrati igru pomoću Dual Shock 3 kontrolera na velikome ekranu. Igra je najavljena za veljaču 2009.

Monster Hunter Freedom Unite

Ova igra je u principu ekspanzija prošlogodišnjeg Capcomovog RPG hita Monster Hunter Freedom 2. Razlog nabavke ovog naslova fanovi serijala tražit će u novim sadržajima koje on donosi: nove vrste čudovišta, nova oružja, novi itemi, te jedan novi dio svijeta nazvan "Ocean of Trees". Ukoliko ste novi u RPG svijetu iza Monster Hunter imena krije se odlična franšizma, pa zašto je nebi istražili počevši sa najnovijim dodatkom serijalu. U EU igra dolazi tek u ljeto 2009.

Patapon 2

Sonyev akcijsko glazbeni hit vrača se i ove godine u refreshanom izadnju. Izgled igre te način igranja ostaju nepromjenjeni. Od novina moram spomenuti 3 nove jedinice Toripon, Robotpon i Megapon, evolucijsko stablo koje bilježi napredak vaših patapona te vam omogučava izgradnju novih naprednijih jedinica tokom igre, te posebnu vrstu jedinica heropon. Heropon je heroj jedinica koja može poprimiti ulugo bilo koje druge jedinice te sa svojim specijalnim napadom iznenaditi protivnika. Igra uz single player story mod podržava i co-op za do 4 igrača i to lokalno pomoću wi-fia ili preko interneta. Za vrijeme čitanja ovog teksta Patapon 2 treba bi biti dobavljiv u EU.

Duke Nukem Trilogy

Dok marljive ručice rade novog Đuku za PC Apogee Software odlučio je napravit Đuka-trilogiju za handheld urađaje. Igre će izlazit od sredine 2009 i to ovim redom Critical Mass, Chain Reaction i na kraju Proving Grounds. Apogee nam obećaje 36 nivoa (vjerojatno 12 po nastavku), nova "kick-ass" oružja, multyplayer sa 5 različitih modova te mnoge druge lijepe stvari... Kako je ovo prvi projekt Apogee ekipe nakon dugih 10 godina, a mi smo već poučeni metodologijom izlazaka Đuka igara ne preostaje nam drugo nego se nadat da ćemo za razliku od Đuke Forever ovu trilogiju i ugledati u istome desetljeću u kojem je i najavljena.

Views: 509 | Added by: bybacko | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]
Login form
News calendar
«  January 2009  »
SuMoTuWeThFrSa
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Search
Site friends
  • bybacko
  • google
  • Statistics

    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0